Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Fixați definiția adjectivului! Urmăriți filmul accesând linkul drive.google.com/file/d/17WoByBaJubAgaAGVQHrHmX01Qy83Xgv0/
2. Identifică adjectivele! Joc – wordwall.net/ro/resource/2595394/
Postați pe grupul de whatsapp al clasei punctajul obținut!
Succes!
3. Găsește adjectivul potrivit! Joc- wordwall.net/ro/resource/2504694/
Postați pe grupul de whatsapp al clasei punctajul obținut!
Succes!
4. Descrie animalul tău preferat! Accesați linkul și completați descrierea folosind cât mai multe adjective!
docs.google.com/presentation/d/1Jf33B35VeckarIi1sq9-2EyTFbDWg5aEZRsfZLxh_QY/
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească adjectivul ca parte de vorbire;
Să identifice adjectivele dintr-un text dat/ enumerare;
Să asocieze adjectivele potrivite unor substantive date;
Să descrie animalul preferat folosind adjectivele potrivite.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
În urma activității desfășurate online, elevii învață ce este adjectivul, modalitatea de identificare a acestuia, identifică adjectivele dintr-o propoziție dată și observă rolul lui în comunicare. Pentru fixarea celor învățate, elevii vor parcurge sarcinile propuse individual, acasă. Elevii vor fixa și repeta definiția adjectivului urmărind filmul propus. Vor accesa apoi link-urile jocurilor interactive și vor realiza sarcinile propuse. Accentul va fi pus pe ideea de joc, dar sarcina de învățare va fi una importantă pe formarea de competențe privind identificarea și acordul adjectivului. Feedback pozitiv acordat imediat elevilor, precum și clasamentul la nivel de clasă, vor antrena elevii și activitatea își va atinge scopul. Fiecare copil va lucra în ritm propriu, va putea relua jocul de câte ori dorește și se va bucura de reușită. Sarcina de la final va fi una de verificare - în ce măsură ceea ce s-a exersat a fost temeinic însușit. Elevii vor descrie animalului preferat folosind cât mai multe adjective. Ei pot opta pentru adăugarea unei poze cu animalul lor de companie sau a unui alt animal. Materialul pus la dispoziție oferă elevilor câteva variante. Materialul completat și salvat va fi prezentat prin partajarea ecranului în lecția online de a doua zi. Beneficiile activității sunt multiple: formarea de competențe specifice disciplinei Limba și literatura română, însușirea unor tehnici de învățare eficientă, folosirea tehnologiei informației, competențe digitale/ a învăța să înveți etc. - toate având ca scop conturarea profilului de formare al elevului de clasa a III-a.
Accesări: 881
Contribuitor: Mihaela-Iuliana Focșa - Școala Gimnazială Episcop Iacov Antonovici, Bârlad (Vaslui) (2020)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: Wordwall Google Drive Google Docs
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.