Științe ale naturii >

Pământul – mediu de viață (Suport vizual)

Clasa a IV-a

Științe ale naturii >

Poluarea. Așa da – așa nu (Exercițiu ludic de grupare)

Clasa a III-a

Științe ale naturii >

Stările de agregare ale apei – fixare (Exercițiu de asociere)

Clasa a III-a

Științe ale naturii >

Mișcarea apei pe suprafața Pământului – consolidare (Exercițiu de asociere)

Clasa a III-a

Matematică și explorarea mediului >

Roata anotimpurilor (Jocul provocărilor)

Clasa I

Matematică >

Unități de măsură a valorii – evaluare/ consolidare (Exercițiu-test)

Clasa a IV-a

Matematică >

Unități de măsură pentru masă – Evaluare/ consolidare (Test)

Clasa a IV-a

Matematică >

Unități de măsură pentru timp (Exercițiu-test)

Clasa a IV-a

Științe ale naturii >

Litrul: multiplii și submultiplii și curiozități (Test)

Clasa a IV-a

Științe ale naturii >

Mișcarea apei pe suprafața Pământului (Test)

Clasa a III-a

Științe ale naturii >

Reacții ale plantelor la diferite schimbări ale mediului (Exercițiu-test)

Clasa a III-a

Științe ale naturii >

Resurse naturale: tipuri, folosire rațională (Test)

Clasa a III-a

Biologie >

Sistemul nervos la mamifere – evaluare (Test kahoot)

Clasa a X-a

Comunicare în limba română >

Motanul încălțat, de Charles Perrault – înțelegerea textului (Fișă de lucru)

Clasa a II-a

Comunicare în limba română >

Cei trei purceluși – înțelegerea textului (Fișă de lucru)

Clasa a II-a

Comunicare în limba română >

Bunicul, de Barbu Ștefănescu Delavrancea – înțelegerea textului (Fișă de lucru)

Clasa a II-a

Comunicare în limba română >

Bunica, de Barbu Ștefănescu Delavrancea – înțelegerea textului (Fișă de lucru)

Clasa a II-a

Limba şi literatura română >

Completiva indirectă (Test quizizz)

Clasa a VIII-a