Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Geografie > Clasa a VIII-a >

Activități economice: Turismul – potențial și valorificarea economică

Sarcina de lucru pentru elevi:

Deschideți cele 2 documente listate pe avizierul clasei Symbaloo. Citiți cu atenție textele!

Realizați o caracterizare a unuia dintre județele prezentate, în 30 de rânduri , din punct de vedere turistic, apoi utilizați aplicația bubbl.us pentru a crea o schemă logică a acestei caracterizări: Identificați și scrieți 4 tipuri de turism care se pot desfășura în această zonă, iar pentru fiecare categorie dați exemple de 3 obiective turistice naturale și/sau antropice, atașând o imagine cu fiecare obiectiv turistic ales.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să sintetizeze informații date despre turismul din Prahova și/sau Maramureș;
Să identifice tipurile de turism care se desfășoară pe teritoriul județului Prahova și/sau Maramureș;
Să clasifice obiectivele turistice în obiective naturale și obiective antropice;
Să proiecteze o schemă a informațiilor din textele date;

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Pentru realizarea sarcinii de lucru elevii trebuie să urmărească pașii : Vor intra pe avizierul clasei de pe Symbaloo. Vor citi cele 2 documente word care conțin informații legate de turismul din județul Prahova și județul Maramureș. Vor realiza o caracterizare a unui județ din punct de vedere turistic în 30 de rânduri. Vor identifica mai multe tipuri de turism care se pot desfășura pe teritoriul acestor 2 județe și vor alege doar 4 dintre acestea, pentru fiecare câte 3 obiective turistice naturale și/sau antropice, urmând să deschidă aplicația Bubbl.us în care să realizeze o schemă a tipurilor de turism din județul ales În primul nivel vor scrie numele județului, urmând ca pe nivelul doi să extindă 4 căsuțe din căsuța principala în care vor scrie tipurile de turism. Pe nivelul 3 vor fi precizate câte 4 obiective turistice naturale și/sau antropice pentru fiecare tip de turism ales, atașând fotografii cu respectivele obiective.


Accesări: 640

Alte activități pentru: Geografie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Symbaloo Bubbl.us

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite