Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Tehnologii > Limba şi literatura română > Educaţie plastică > Clasa a II-a >

Afișul – abordare interdisciplinară

Sarcina de lucru pentru elevi:

1. Rezolvați puzzle-ul, accesând primul link trimis prin e-mail pe tablete: jigsawplanet.com/?rc=play&pid=18e2b3b2fbce

preview20piece

2. Pe imaginea puzzle-ului vedeți un afiș. (Afișul este afiș prezentat și pe tabla interactivă.)
Citiți ce scrie acolo!

3. Răspundeți la întrebări (Tema este prelucrată cu explicații din partea învățătorului.):
Ce eveniment este promovat pe acest afiș? (titlu)
Unde se va organiza evenimentul? (locul)
Când va avea loc evenimentul? (data)
Cine organizează evenimentul? (organizatori)

4. Rezolvați exercițiul, accesând al doilea link trimis prin e-mail: learningapps.org/display?v=pcdr9ei1v23

5. Realizați un afiș cu ajutorul aplicației Paint, care să anunțe spectacolul clasei de sfârșit de an școlar cu titlul „Ludas Matyi”. Mai întâi faceți o schemă simplă, pe hârtie, pentru a încadra cât mai bine următoarele aspecte:

Locul: Sala de Teatru, Cristuru Secuiesc
Data și ora exactă: marți, 10 iunie 2023, ora 17:00
Titlul evenimentului: Serbarea de sfârșit de an școlar / ”Ludas Matyi”
Organizatori: Elevii clasei a II-a B
Ilustrarea evenimentului: poate fi chiar fundalul afișului / ceva desenat central / un desen mai complex, în jurul informațiilor scrise

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

– să identifice elementele componente ale unui afiș (titlul evenimentului, data și ora, locul de desfășurare, organizatori, ilustrații sugestive)
– să realizeze un afiș care să anunțe spectacolul clasei de sfârșit de an școlar cu titlul „Ludas Matyi”
– să utilizeze tehnologiile digitale în rezolvarea sarcinilor de lucru

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor rezolva puzzle-ul creat în aplicația jigsawplanet (un joc creat pentru captarea atenției), după care urmează prelucrarea temei dirijat de învățător. Pentru fixare, elevii vor rezolva exercițiul creat pe aplicația LearningApps. În ora de educație plastică, elevii vor realiza individual afișul prin aplicația Paint. Munca lor va fi dirijată de învățător.


Accesări: 834
Contribuitor: Sata Annamária - Școala Gimnaziala Petőfi Sándor, Cristuru Secuiesc (Harghita) (2023)

Alte activități pentru: Limba şi literatura română Educaţie plastică Clasa a II-a
Alte activități care utilizează: tabla interactivă Microsoft Paint LearningApps Jigsaw Planet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite