Sarcina de lucru pentru elevi:
Intră pe avizierul virtual al clasei și rezolvă temele afișate acolo, respectând instrucțiunile și utilizând resursele postate.
Avizierul virtual: https://padlet.com/username_anonimizat/OuEstTu cu parola RomaMuseo.
Pe avizierul virtual, elevii găsesc:
1. Prima cerință.
Acest filmuleț prezintă câteva dintre cele mai cunoscute obiective turistice din Roma. Vizualizează filmulețul din descriere
http://biancadumitriu.ro/2015/11/23/10-locuri-pe-care-ti-le-recomand-daca-ajungi-la-roma/
2. A doua cerință.
Capitala Italiei găzduiește de asemenea obiective turistice impresionante. Vizualizați acest al doilea film despre ce putem vizita în Roma și căutați mai multe informații despre istoria și caracteristicile arhitecturale ale unuia dintre obiectivele turistice pe care le identificați în filmuleț. Veți prezenta totul într-o scurtă descriere reformulată de voi. Vizualizează filmulețul atașat și rezolvă cerința.
3. După o scurta documentare (Google, Youtbe), prezintă un traseu pe care l-ai vizita în Roma, punctând minim 5 monumente. Sugestie: vizualizați harta centrului Romei, Forul roman și împrejurimile 😉
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să facă o scurtă prezentare a unei clădiri arhitecturale, documentându-se în prealabil
Să prezinte, cu exemple, una dintre caracteristicile unui monument ales
Să identifice stiluri folosite în construcția unei anumite clădiri
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Pentru prima cerință, elevii vor vizualiza filmulețul, vor alege un fragment care descrie un obiectiv turistic din Roma. 2. În a doua cerință, elevii vor vizualiza și asculta un al doilea filmuleț, în care vor identifica un obiectiv turistic din Roma, despre a cărui istorie/caracteristici vor căuta ulterior mai multe informații și le vor însuma într-o scurtă descriere. 3. Pentru cerința nr. 3, elevii se vor documenta cu ajutorul internetului, își vor imagina că sunt în pielea unui turist și vor creea un traseu în care vor spune unde ar vrea să meargă în Roma și ce monumente ar dori sa viziteze.
Accesări: 755
Contribuitor: Roxana Niculae - Colegiul Tehnic de Arhitectură și Lucrări Publice Ioan N. Socolescu, București (2020)
Alte activități pentru: Arte/ Educaţie artistică Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: YouTube Google Search
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.