Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba italiană > Clasa a VIII-a >

Articolul hotărât și nehotărât (Recapitulare)

Sarcina de lucru pentru elevi:

Intrați pe avizierul virtual https://padlet.com/teogrrr/l708yei16ish și rezolvați temele afișate, respectând indicațiile.
• În urma vizionării celor două videouri de recapitulare, rezolvați primele două exerciții online (deoarece la final vor fi afișate răspunsurile corecte).
• Scrieți pe caiet atât articolele identificate din exercițiul 3a, cât și cuvintele pentru 3b.
• Urmăriți instrucțiunile și transcrieți pe caiet exercițiul 4.
• Urmăriți instrucțiunile, transcrieți pe caiet articolele și traducerea.
• Timp de lucru: o săptămână

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice articolele hotărâte (determinativi) și nehotărâte (indeterminativi) într-un text dat
Să rezolve exerciții asemănătoare celor din testul de admitere
Să folosească corect, în funcție de caz, articolul hotărât și cel nehotărât

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii, datorită suportului online controlat și aprobat de profesor, vor avea posibilitatea de a recapitula acasă (după ce au mai vorbit despre acest argument la clasă, bineînțeles) lecția despre articole. Pentru a-și controla cunoștințele vor avea la dispoziție două exerciții online care, la sfârșit, arată răspunsurile corecte. În felul acesta elevii se pot evalua singuri. Exercițiul 3 presupune capacitatea de a identifica articolele și de a găsi, în vocabularul lor (sau în alte surse, dacă nu reușesc singuri), alte cuvinte cu același articol. Exercițiul 4 presupune ca ei să știe articolele, atât la singular cât și la plural, pentru anumite cuvinte. Exercițiul 5 cere mai multă atenție din partea elevilor și stăpânirea regulilor, cât și capacitatea de a recunoaște genul și numărul substantivelor. De asemenea, traducerea unui text de dificultate medie le va fi de folos pentru îmbogățirea vocabularului și va îmbunătăți înțelegerea generală. Pot folosi dicționare. În cazul în care elevul întâlnește dificultăți, va putea căuta online sau va întreba profesorul în timpul orei.


Accesări: 1.911
Contribuitor: Teodora Ioana Gruia - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba italiană Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: video Padlet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite