Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați un colaj cu titlul „Obiecte fermecate”, folosind programul Padlet. Acesta va ilustra cinci obiecte fermecate, în ordinea apariției lor în firul narativ al unui basm studiat („Povestea lui Harap-Alb” de Ion Creangă sau „Prâslea-cel-Voinic și merele de aur” de Petre Ispirescu).
Veți insera o poză pentru fiecare obiect, numerotându-l, numindu-l și indicându-i funcția magică. La sfârșit, veți scrie un scurt paragraf (100 de cuvinte) în care să explicați care a fost cel mai important obiect fermecat pentru eroul basmului respectiv. Opțional, puteți încărca textul în Voki.
Veţi insera linkul către colajul virtual creat, precum şi textul explicativ, în pagina de lucru a clasei voastre din aplicaţia Padlet, astfel încât fiecare coleg să poată vizualiza opțiunile celuilalt.
Timp de lucru: trei zile
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să plaseze cronologic o suită de evenimente dintr-un text scris
Să ilustreze funcția obiectelor „magice” în basmul respectiv
Să realizeze un scurt text în conformitate cu normele gramaticale.
Să utilizeze diferite modalități persuasive prin care să își susțină opțiunea și să îi convingă pe colegi de pertinența acestei opțiuni.
Să folosească diverse modalități de expresie pentru a-și argumenta punctul de vedere.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Accesări: 866
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Voki Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.