Sarcina de lucru pentru elevi:
Utilizând aplicaţia Voki, realizaţi câte un avatar atât pentru personajul pozitiv, cât şi pentru personajul negativ din basmul „Povestea lui Harap-Alb”. Pornind de la lectura basmului, veţi extrage din text trăsăturile definitorii ale fiecărui personaj. Trăsăturile identificate în text vor fi folosite în realizarea avatarelor.
Toate linkurile vor fi inserate în avizierul virtual al clasei, din cadrul aplicaţiei Padlet.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice, pe baza unui text, trăsăturile pozitive și negative ale personajelor
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Pornind de la lectura basmului „Povestea lui Harap-Alb", de Ion Creangă, fiecare elev trebuie să desprindă din text trăsăturile definitorii ale personajului negativ( Spânul), dar şi pe cele ale personajului pozitiv (Harap-Alb). Pe baza trăsăturilor regăsite în text, elevii trebuie sa diferenţieze personajul pozitiv de cel negativ. Utilizând aceste trăsături, elevii trebuie să realizeze avatare ale celor două personaje în aplicaţia Voki. Linkurile vor fi introduse în avizierul virtual al clasei.
Accesări: 866
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Voki Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.