Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii vor viziona în clasă un clip în care o fetiță, Lu, își descrie camera (youtube.com/watch?v=yOFHMtaR-sc). Își vor putea fixa astfel cunoștințele achiziționate la ora de limba franceză: obiecte de mobilier și cuvinte necesare pentru situarea relativă în spațiu.
Pornind de la clipul vizionat, profesorul le propune elevilor ca temă pentru cursul următor să își prezinte camera, așa cum îi provoacă Lu la finalul filmulețului, și să aranjeze obiectele folosind vocabularul recent achiziționat (la dreapta, la stânga, pe, sub etc).
Elevii vor putea face prezentarea și mai interesantă daca vor atașa desene sau imagini la proiectul lor.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să utilizeze vocabularul din câmpul lexical al casei
Să exprime corect, în limba franceză, situarea obiectelor în spațiu
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor realiza proiecte creative; își vor prezenta camera în propoziții scurte (fiind primul an de studiu al limbii franceze). Pentru a face proiectele lor cat mai atractive, ei vor folosi imagini, desene etc.
Accesări: 740
Contribuitor: Adriana Radu - Școala Gimnazială, Vrănești (Argeș) (2022)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: YouTube
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.