Sarcina de lucru pentru elevi:
Observați circuitul apei în natură (imagine videoproiectată). Apoi completați cuvintele/ propozițiile lacunare din testul Kahoot cu răspunsul corect.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere stările de agregare ale apei.
Să definească procesele: condensare, evaporare, înghețare, solidificare, topire.
Să numească factori de mediu care influențează formarea norilor.
Să motiveze importanța apei în natură.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au la dispoziție imaginea color. Le precizez că aș dori să completeze testul Kahoot, în echipe de doi, în colaborare, având astfel posibilitatea să se consulte și să aleagă răspunsul cel mai bun. Perechea este formată din elevi cu potențial intelectual diferit, răspunsul corect să îi motiveze pe amândoi pentru o nouă colaborare. Activitatea se realizează în laboratorul cu computere al școlii.
Accesări: 1.078
Contribuitor: Anca Dumea - Școala Gimnazială Ștefan Luchian, Moinești (Bacău) (2018)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa I Clasa a II-a
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.