Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba japoneză > Clasa a X-a >

Civilizație și cultură japoneză – Sărbători japoneze

Sarcina de lucru pentru elevi:

1. Accesând avizierul virtual Padlet (padlet.com/yoko_75rockstar/civilizatiesicultura), recitiți informațiile despre festivalul prezentat la curs (Tanabata).

2. Folosind materialul audio, trebuie să completați o bază de date (cea de pe avizier) care cuprinde vocabularul cunoscut, însușindu-vă cuvintele noi.
Cuvintele necunoscute vor fi căutate în dicționarul online și completate în baza de date.

3. Consultând linkurile sugerate, dar și alte surse, trebuie să vă alegeți un festival pe care să îl prezentați la oră și să vă formați o echipă.

4. După ce ați format echipele și ați stabilit temele, vă veți înscrie printr-un formular Doodle (https://doodle.com).

5. Pentru alcătuirea prezentării, puteți utiliza Prezi (https://prezi.com/) sau Sway (https://sway.com).

6. Susținerea prezentărilor în intervalul programării (11/18 aprilie)

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să vorbească despre cel puțin un festival sau o sărbătoare japoneză, cu propriile cuvinte
Să selecteze diferite informații din cele citite, în funcție de utilitatea lor
Să transpună, sintetic, informațiile parcurse, într-un document de lucru
Să utilizeze vocabularul specific prezentării de evenimente festive

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Informațiile despre festival și materialul audio vor fi consultate individual, urmând ca baza de date să fie completată în colaborare. Pentru realizarea proiectului, ei vor lucra în echipe de câte 3. Își vor împărți atribuțiile în echipă, fiecare selectând informații cu privire la un anumit aspect al temei respective, urmând ca mai apoi, în echipă, să discute despre o structură a proiectului. După ce au stabilit această structură, vor lucra împreună la prezentare.


Accesări: 798
Contribuitor: Ana-Maria Năstase - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba japoneză Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Prezi Padlet Microsoft Sway Doodle

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite