Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Folosiți motorul de căutare Google pentru a defini următorii termeni: mediu natural, mediu antropic, mediu antropizat, deșertificare, despădurire. Creați apoi un document Word cu informațiile obținute.
2. Prezentați într-un PowerPoint sau Google slides importanța pădurii pentru societate și pentru celelalte componente ale mediului. (Maxim 10 slide-uri în care să cuprindeți și câteva imagini adecvate temei.)
3. În echipe de câte 3 elevi, realizați un tabel care să includă cauzele poluării mediului și câteva soluții pentru combaterea poluării. Poate fi realizat într-un document colaborativ de tip editor de texte (Word online sau Google docs) sau calcul tabelar (Excel online sau Google sheets).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. -să definească noțiuni precum mediu natural, mediu antropic/ antropizat, deșertificare, despădurire;
2. -să enumere câteva dintre cauzele poluării mediului;
3. -să explice efectele poluării asupra unor elemente ale mediului;
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au la dispoziție o săptămână pentru realizarea temelor. Îi ajută mai mult să facă ei niște prezentări digitale, colaborativ, decât să învețe pe de rost din manualul de Geografie. Pentru prima sarcină de lucru, elevii trebuie să caute definiția fiecărui termen. Trebuie să citească toate informațiile cu mare atenție, să selecteze ce consideră că le este de folos și să creeze documentul Word cerut. Nu trebuie să fie agitați pentru notă, suntem aici să învățăm logic și să rămână cu câteva idei din lecție. Cu privire la a doua sarcină pe care o au de realizat, trebuie să sintetizeze informațiile pe care le găsesc. Folosind Google imagini, pot insera ce corespunde temei. Își dezvoltă memoria vizuală și învață să sintetizeze un conținut și să îl exprime în idei cât mai ușor de înțeles/ de reținut. Ultima sarcină de lucru presupune crearea unui tabel, vor putea face acest lucru colaborativ în Word/ Docs sau Excel/ Sheets, având două coloane: una pentru cauzele poluării și una pentru soluții. Trebuie să formuleze maxim șase cauze. Apoi le vom discuta împreună. În acest fel, vor reține mai bine acest subiect (învățare constructivistă).
Accesări: 824
Contribuitor: Carmen-Diana Ghebuș - Facultatea de Geografie (2020)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Powerpoint Microsoft Excel Google Slides Google Sheets Google Search
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.