Sarcina de lucru pentru elevi:
Acum, în ultimele minute care ne-au mai rămas din lecția noastră, vom face o activitate care mă va ajuta să aflu dacă ați înțeles lecția de astăzi. Vom face această activitate cu ajutorul telefonului.
Intrați pe web și accesați aplicația Kahoot (https://kahoot.it). Fiecare dintre voi va trebui să introducă un cod pe care vi-l dau, după care trebuie să-și introducă numele și prenumele. După ce v-ați conectat toți la sesiunea de lucru pe Kahoot, voi da startul unor întrebări care au legătură cu ceea ce am făcut noi astăzi la clasă. Cel sau cea care va răspunde corect dar și rapid la întrebări va câștiga și va primi un 10. Întrebările vor fi afișate pe ecranul videoproiectorului, iar fiecare variantă de răspuns va primi câte o culoare. De exemplu, dacă vreți să alegeți prima variantă afișată, aceasta va fi colorată cu roșu, în schimb, a doua variantă va fi cu galben și tot așa. Fiți atenți ! Vor exista întrebări cu 2 sau mai multe variante de răspuns. Voi trebuie să alegeți doar o singură variantă.
Eu vă voi citi atât întrebarea, cât și variantele de răspuns, după care veți avea un cronometru care vă va indica timpul pe care îl aveți la dispoziție pentru a da răspunsul. Să începem! Succes!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice titlul textului
Să stabilească numărul de alineate ale textului
Să prezinte, succint, conținutul fiecărui alineat din text
Să identifice în mod clar părțile textului
Să creeze un text ținând cont de cele trei părți: introducere, cuprins și încheiere
Tip de activitate:
Sarcina de lucru se va realiza:
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor accesa linkul indicat https://kahoot.it/, vor introduce „game pin-ul", după care vor scrie numele și prenumele lor. Ținând cont de indicațiile primite, vor răspunde la întrebările care vor fi afișate pe ecranul videoproiectorului. Mai întâi, eu le voi citi întrebarea și variantele de răspuns, după care, în timpul în care funcționează cronometrul, ei vor răspunde rapid. Elevul care iese în fruntea clasamentului la sfârșitul activității va primi nota 10. Elevii vor răspunde la următoarele întrebări: 1) Care este titlul lecției de astăzi? a) Părțile textului: introducere, cuprins și încheiere; b) Planul dezvoltat de idei 2) Care este titlul textului discutat astăzi la clasa? a) Pufi cel buclucaș; b) D-l Goe ; c) Heidi; e) Dăcița din Ceahlău 3) Textul vorbea despre: a) întâmplarea unui elev din clasa a V- a; b) cățelul năzdrăvan al unui elev de clasa a V- a; c)o întâmplare de la școală; d) afecțiunea față de animale 4) Părțile componente ale unui text sunt: a) introducere, cuprins și încheiere ; b) final, deznodământ, desfășurarea acțiunii 5) Textul discutat în clasă, „Pufi cel buclucaș”, avea: a) introducere, încheiere; b) cuprins, încheiere; c) introducere și cuprins; d) introducere, cuprins și încheiere 6) Credeți că ați putea să redactați un text care să aibă introducere, cuprins și încheiere? a) DA; b) NU 7) V-ar plăcea să redactați un text care să conțină cele trei părții ale textului? a) DA; b) NU Elevii vor răspunde la cele 7 întrebări, după care vor afla cine este câștigătorul. Ca temă pentru acasă, vor avea de redactat un text de 10 rânduri în care să folosească cele trei părți ale textului.
Accesări: 5.082
Alte activități pentru:
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.