Sarcina de lucru pentru elevi:
Vom utiliza laptopul clasei. Eu voi difuza o poveste audio, pe care voi nu o cunoașteți. Pe rând, veți veni lângă laptop și veți pune pauză poveștii. Apoi veți alege un coleg ce are ca sarcina continuarea poveștii, utilizându-și creativitatea și imaginația. După ce ascultăm varianta improvizată a colegului, ascultăm și varianta originală a poveștii. Se continuă în acest ritm până povestea ajunge la sfârșit.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să imagineze întâmplări cu personaje date, respectând firul narativ
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
(a) Ascultă începutul poveștii (b) oprește difuzarea audio a poveștii (c) alege un coleg să continue povestea, utilizându-și imaginația (a) Ascultă următorul fragment din varianta originală a poveștii; se fac aprecieri privind creativitatea colegului care a imaginat un fragment de poveste (b) copilul care a continuat povestea vine la laptop să oprească difuzarea poveștii...
Accesări: 1.395
Contribuitor: Andreea-Ramona Ciurea - Grădinița cu Program Prelungit Lumea Florilor, Năvodari (Constanța) (2020)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Nivel preșcolar
Alte activități care utilizează: YouTube audio book
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.