Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a IX-a >

Corespondență și proiecte școlare: Redactarea unui e-mail

Sarcina de lucru pentru elevi:

Scrieți un e-mail/ o scrisoare de 40-50 cuvinte corespondentului vostru francez, pentru a-l invita în România în vacanța de vară. Prezentați pe scurt obiectivele turistice pe care le va vedea și programul pe care îl propuneți pentru a descoperi frumusețea regiunii voastre. (cel puțin trei obiective, cel puțin cinci activități).

Veți redacta textul într-un document google.docs (grupe de patru persoane) și veți insera linkul la secțiunea „Teme” din avizierul online al clasei (Padlet).

 

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Competențe generale:
2. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor contexte variate de comunicare
3. Realizarea de interacțiuni în comunicarea orală sau scrisă

Competențe specifice:
2.2 Elaborarea – oral sau în scris – a unor descrieri simple, cu referire la evenimente sau experiențe personale, pe bază de suport vizual sau de plan de idei
3.2 Redactarea unor mesaje/ scrisori personale simple de răspuns la o solicitare

Obiective operaționale:
– să dea informații practice despre locuri/ persoane/ acțiuni;
– să utilizeze corect formulările tipice pentru scrierea unui e-mail/ unei scrisori simple;
– să utilizeze corect și adecvat limba franceză în alcătuirea unui text simplu și coerent.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii scriu un e-mail/ o scrisoare de 40-50 cuvinte corespondentului francez pentru a-l invita în România în vacanța de vară. Aceștia prezintă pe scurt obiectivele turistice pe care corespondentul francez le va vedea și programul pe care îl propun pentru a descoperi frumusețea regiunii în care ei locuiesc. (cel puțin trei obiective, cel puțin cinci activități). Textul se va redacta într-un document google.docs, la care are acces și profesorul pentru a îndruma și sprijini elevii/ va verifica colaborarea (grupe de patru persoane). Linkul va fi fi inserat la secțiunea „Teme” din avizierul online al clasei (Padlet).


Accesări: 575
Contribuitor: Elena Sextilia Solonaru - Colegiul Alexandru cel Bun, Gura Humorului (2022)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Docs

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite