Descriere:
Activitatea se adresează elevilor de liceu, mai ales claselor a XI-a și a XII-a, dar și profesorilor de limba franceză care doresc să abordeze la clasă tematica hărțuirii în general și a celei online în special, cyberbullying-ul reprezentând o problemă complexă cu care se confruntă tinerii de pretutindeni. Cunoașterea vocabularului specific în limba franceză nu poate fi decât un atu în plus pentru înțelegerea și prevenirea fenomenului.
Resursa conține un video interactiv, cu inserții pentru verificarea înțelegerii, urmat de diverși alți itemi – asociere, răspuns deschis, alegere multiplă, drag and drop, ghiciți răspunsul etc.
Poate fi folosită atât în predare-învățare, dar și pentru evaluare. De asemenea, poate constitui suport pentru dezbateri, eseuri etc.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Franceză
Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Limba franceză
Competență generală: 1. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://h5p.org/node/675499
Accesări: 344
Propunător: Elena Buric - Colegiul Dobrogean Spiru Haret, Tulcea (Tulcea)
Data validării: 1 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.