Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Discipline tehnice > Educație tehnologică și aplicații practice > Clasa a X-a >

Debitarea lemnului masiv

Sarcina de lucru pentru elevi:

Accesează avizierul virtual al clasei și rezolvă tema afișată acolo, respectând instrucțiunile şi utilizând resursele postate.
Avizierul virtual: https://padlet.com/japalelaveronica76/t7e8pff03rulee2i cu parola lemn10c

Instrucţiuni avizier virtual:

1. Prima cerinţă:(Acest filmuleţ prezintă modul de lucru la maşina de îndreptat (abric) youtube.com/watch?v=NM0c6utRprM. Vizualizaţi-l, şi explicaţi care ce fel de piese de obţin în urma prelucrării şi care este poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului.)

2. A doua cerinţă: Maşina de îndreptat(abric) are mai multe părţi componente fiecare având un rol bine definit. Vizualizaţi filmuleţul şi enumeraţi părţile componente ale maşinii de îndreptat (abric) youtube.com/watch?v=Wjq0Na3URfU

3. A treia cerinţă: După vizualizarea celor filmuleţe descrie folosind cuvintele proprii cum funcţionează maşina de îndreptat(abric) .

4. A patra cerinţă: Vizualizând filmuleţul de mai jos identifică care sunt diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime. youtube.com/watch?v=2TP4K0qeT1k

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Enumeraţi părţile componente ale maşinii de îndreptat. (abric)
Descrieţi ce piese se obţin în urma prelucrării.
Descrieţi poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului, ţinând cont de scula tăietoare.
Precizaţi importanţa şi rolul fiecărei părţi componente a maşinii de îndreptat. (abric)
Descrieţi modul de funcţionare a maşinii de îndreptat. (abric)
Identificaţi diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

1. Pentru prima cerință, elevii vor vizualiza filmulețul, şi vor explica ce fel de piese se obţin în urma prelucrării şi care este poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului. 2. Pentru a doua cerinţă, elevii vor vizualiza filmuleţul şi vor enumera părţile componente ale maşinii de îndreptat (abric). 3. Pentru cea de-a treia cerinţă, elevii vor realiza descrierea modului de funcţionare a maşinii de îndreptat (abric) folosind cuvintele proprii, aşa cum au înţeles din vizualizarea celor 2 filmuleţe. 4. Pentru cerința nr. 4, elevii vor vizualiza filmulețul atașat, și vor identifica diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime.


Accesări: 748
Contribuitor: Tamara-Veronica Japalela - Liceul Tehnologic Gh. Ruset Roznovanu, Roznov (Neamț) (2021)

Alte activități pentru: Discipline tehnice Educație tehnologică și aplicații practice Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: YouTube

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite