Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Scrieți pe caiete ce înțelegeți prin termenul de „densitate”.
2. Urmăriți cu atenție filmulețul youtube.com/watch?v=gb8N5eVRCx8 (5 min).
Observați densitatea diferitelor substanțe din experiment.
Scrieți, pe caiete, substanțele prezentate, pornind de la cea care are densitatea cea mai mare și terminând cu cea care are densitatea cea mai mică.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească conceptul de „densitate a substanțelor”.
Să observe densitatea unor substanțe, prin vizionarea unui film demonstrativ.
Să ordoneze substanțele observate de la cea cu densitatea mai mare la cea cu densitatea cea mai mică.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor repeta noțiunile învățate în clasă. Vor memora definiția și o vor scrie pe caiete. Apoi, vor urmări filmulețul, accesând linkul (postat pe Google Classroom si pe grupul de whatssapp). Pentru a demonstra că și-au însușit cele vizionate, vor ordona substanțele după criteriul dat.
Accesări: 949
Contribuitor: Alina Celmare - Școala Gimnazială Ludovic Cosma, Galați (Galați) (2020)
Alte activități pentru: Ştiinţe Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: YouTube
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.