Sarcina de lucru pentru elevi:
Audiați filmulețul de prezentare Întors pe dos: youtube.com/watch?v=54RdrstUS_M
Identificați cinci emoții pe care le-ați simțit astăzi la școală, pe parcursul activităților, alcătuiți cu ele o listă, ilustrându-le prin emoticoane, apoi completați rebusul: https://www.didactic.ro/instrumente-interactive/rebus/emo-iile-mele
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să numească emoții pe care le simt în anumite situații
Să asocieze reprezentări vizuale (emoticoane) pentru cel puțin cinci emoții identificate
Să descrie cel puțin două situații care le pot produce anumite tipuri de emoții (cel puțin trei)
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Sarcina se va realiza individual. 1. Elevii vor găsi sursa pe canalul Youtube și vor urmări rezumatul filmului Întors pe dos (2-3 minute). 2. Vor identifica cele cinci emoții pe care le-au simțit la școală, pe parcursul activităților din ziua respectivă și vor alcătui cu ele o listă, ilustrându-le prin emoticoane. 3. Apoi vor completa rebusul dat, trimițând rezolvările la cadrul didactic.
Accesări: 981
Contribuitor: Liliana Țepeș-Greuruș - Școala Gimnazială Nr. 1, Bicazu Ardelean (Neamț) (2022)
Alte activități pentru: Dezvoltare personală Clasa I
Alte activități care utilizează: YouTube altele
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.