Sarcina de lucru pentru elevi:
(Elevii vor fi împărțiți în grupe de cate 3 elevi.)
Realizați un avizier virtual cu titlul „Personalități din lumea sportului: …”, folosind Padlet (https://padlet.com). Fiecare echipa își va alege o personalitate, un model de reușită dintr-o ramură sportivă la alegere, și va descrie experiența acesteia, domeniul în care aceasta a performat, va menționa curiozități/ recorduri/ exemple de bune practici din cariera sportivă a personalității alese, va adăuga o fotografie sugestivă și va încărca un clip video reprezentativ.
Scopul acestui avizier este ca, prin modelul ales, să promovați sportul si mișcarea ca modalități de menținere a unui organism sănătos.
La finalul orei, un reprezentant al fiecărei echipe va trimite linkul la avizierul creat de echipă pe grupul clasei, pentru a putea fi văzute si apreciate de către toți elevii.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere valori sportive etalon din diferite discipline sportive;
Să descrie experiențele unor mari sportivi, îmbunătățindu-și astfel cultura în acest domeniu;
Să selecteze modele de bune practici din sport, pe baza unor criterii/ argumente, modele care pot fi implementate și în școli;
Să prezinte unei audiențe o personalitate din lumea sportului, utilizând suporturi vizuale multimedia si terminologie de specialitate;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii trebuie să analizeze modele de bune practici din sport și să își aleagă o personalitate etalon dintr-o anumita ramura sportiva. Experiența si cariera acesteia, precum si alte informații interesante vor fi descrise si notate în avizier, împreună cu o fotografie sugestivă și un clip video. În acest mod, prin intermediul modelului ales, isi vor consolida cultura sportiva si vor promova mișcarea sau chiar își vor motiva colegii sa practice un anumit sport. Fiind un avizier pe care îl realizează în colaborare, elevii vor schimba idei și vor negocia (argumentat) valoarea unor resurse pentru prezentarea temei date - exersând capacități de comunicare, negociere, sinteză, rezolvare de probleme. De asemenea, vor putea consulta și ce au făcut celelalte echipe, apreciind activitatea acestora.
Accesări: 990
Contribuitor: Dorinel Ispas - Colegiul Național Horea, Cloșca și Crișan, Alba Iulia (Alba) (2020)
Alte activități pentru: Educație fizică Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.