Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Folosind tehnologia digitale, respectiv Google Maps, site-uri turistice și aplicații mobile, pentru a explora un oraș englezesc la alegere, căutați și colectați informații relevante despre principalele atracții turistice, istoria, cultura locală, gastronomia și alte aspecte interesante specifice orașului ales.
2. Organizați informațiile într-un mod coerent, folosind avizierul virtual Padlet ca aplicație online colaborativă și împărtășiți-le sub forma unui ghid virtual al orașului.
3. Folosiți limba engleză în mod creativ și expresiv în organizarea și structurarea informațiilor.
4. Creați o prezentare digitală (folosind platforme precum Genially, Canva sau Prezi) sau un videoclip interactiv (folosind instrumente precum Edpuzzle, iMovie, sau Windows Movie Maker) pentru a prezenta orașul ales celorlalți colegi ai voștri. Prezentarea trebuie să includă imagini, videoclipuri, descrieri scurte și alte elemente multimedia relevante.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să realizeze o prezentare turistică multimodală, în limba engleză, utilizând tehnologiile digitale pentru a colecta și organiza informații relevante.
2. Să descrie puncte de interes turistic, oral și în scris, în limba engleză.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
(1.) Identificarea orașului și colectarea informațiilor: Elevii vor alege un oraș englezesc pe care doresc să-l exploreze. Utilizând tehnologiile digitale, cum ar fi Google Maps și site-uri turistice, vor căuta și vor colecta informații despre principalele atracții turistice, istoria orașului, cultura locală, gastronomia și alte aspecte interesante. (2.) Organizarea și analiza informațiilor: Elevii vor organiza informațiile colectate într-un mod coerent și structurat. Vor analiza informațiile pentru a identifica cele mai relevante și interesante aspecte ale orașului. (3.) Crearea prezentării digitale: Utilizând platforme precum Genially, Canva sau Prezi, elevii vor crea o prezentare digitală sau un videoclip despre orașul ales. Vor adăuga imagini, videoclipuri, descrieri scurte și alte elemente multimedia relevante pentru a ilustra informațiile și pentru a captiva publicul. (4.) Exprimarea creativă și elaborarea conținutului: Elevii vor fi încurajați să utilizeze limba engleză în mod creativ și expresiv în crearea prezentării lor. Vor elabora conținutul prezentării, evidențiind aspectele cele mai interesante și captivante ale orașului. (5.) Revizuire și prezentare: Înainte de finalizarea prezentării, elevii vor revizui și vor corecta conținutul pentru a se asigura că este coerent și bine structurat. La final, elevii vor prezenta prezentarea lor digitală colegilor lor într-un mediu online, cum ar fi o clasă virtuală sau un forum de discuții. (6.) Valoarea adăugată: Prin acest proces, elevii vor avea oportunitatea să își îmbunătățească abilitățile de cercetare, organizare și exprimare în limba engleză, să exerseze utilizarea creativă a tehnologiilor digitale și să-și dezvolte gândirea critică și analitică. De asemenea, activitatea îi va încuraja să-și exprime creativitatea și să-și dezvolte abilitățile de prezentare și comunicare într-un mediu virtual. Această activitate oferă elevilor oportunitatea de a-și îmbunătăți abilitățile de cercetare, organizare și exprimare în limba engleză, în timp ce utilizează tehnologiile digitale în mod creativ și productiv. Ei vor dezvolta competențe digitale, de exprimare orală și scrisă, precum și abilități de analiză și sinteză a informațiilor. De asemenea, activitatea îi va ajuta să își extindă cunoștințele despre cultura și civilizația engleză și să-și dezvolte gândirea critică și creativă.
Accesări: 331
Contribuitor: Cristina-Georgiana Voicu - Școala Gimnazială Titu Maiorescu, Iași (2024)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Windows Movie Maker vision board video Prezi Padlet iMovie Genially Edpuzzle Canva
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.