Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Resursă omologată de Ministerul Educației Naționale
Om şi societate > Istorie > Clasa a IV-a >

Familia. Arborele genealogic

Sarcina de lucru pentru elevi:

Elevii vor avea de realizat un avizier virtual, utilizând Padlet, ca temă pentru acasă. Le voi descrie obiectivele propuse pentru realizarea acestui avizier. Le voi explica faptul că, pentru lecția de istorie referitoare la familie, vor avea nevoie sa identifice pe toți cei care au făcut parte din familie – părinți, bunici, străbunici etc. (introducând astfel termenul de ”arbore genealogic”). Vor încerca să realizeze și un fotocolaj.

Omologată ca resursă pentru învățământul gimnazial: rezoluția Ministerului Educației Naționale nr. 36.645/30.09.2019

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice grupurile sociale din care face parte;
Să precizeze evenimentele importante din viata familiei extinse;
Să descrie membrii care fac parte din arborele genealogic al familiei (NUME PRENUME, OCUPATII ETC.)

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

După ce m-am asigurat ca toti elevii au inteles noile cuvinte folosite la disciplina Istorie (de exemplu arbore genealogic), le voi spune ca vor avea ca tema pentru acasa, pentru saptamana urmatoare, realizarea unui avizier virtual referitor la arborele genealogic al fiecarei familii careia ii apartine elevul. Elevii vor avea de realizat un avizier virtual ca tema pentru acasa. Le voi descrie obiectivele propuse pentru realizarea acestui avizier. Le voi explica faptul ca pentru lectia de istorie referitoare la familie vor avea nevoie sa identifice pe toți cei care au facut parte din familie - parinti, bunici, strabunici etc. (introducând astfel termenul de ”arbore genealogic”), vor incerca sa realizeze și un fotocolaj. și nu în cele din urmă, vor incerca să prezinte in cateva randuri (6-7) ce aspecte apreciaza la parinti. Timpul de lucru poate fi cuprins intre o ora, doua sau mai putin, depinzand de modul activ de implicare al fiecarui elev.


Accesări: 1.312
Contribuitor: Monica Corina Baciu - Școala Gimnazială, Mirceștii Noi (Vrancea) (2018)

Alte activități pentru: Istorie Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Padlet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite