Sarcina de lucru pentru elevi:
La finalul lecției de limba engleză în care am recapitulat elemente de vocabular asociate temei și am consolidat elementele de gramatică – substantivele countable și uncountable și exprimarea cantității (many, much, a lot), elevii vor avea următoarea sarcină de lucru pe care să o realizeze ca temă individuală pentru acasă:
Creați un vlog – un video în limba engleză – în care să prezentați tot ce mâncați într-o zi obișnuită. Urmați acești pași:
1. Folosind telefonul mobil, înregistrați un video în care arătați și spuneți în limba engleză tot ce mâncați și beți într-o zi normală – la micul dejun, la prânz, la cină, între mese. Menționați cel puțin 10 alimente/ băuturi diferite. Fiți siguri că sunetul se aude clar.
2. Intrați pe avizierul padlet și încărcați video-ul: (se dă linkul la pagina padlet creată pentru această temă) până duminică seara. Titlul video-ului va fi numele vostru.
3. Ascultați și urmăriți cel puțin 3 alte video-uri ale colegilor. Lăsați o reacție sau un comentariu în limba engleză la video-ul/ video-urile care v-au plăcut.
4. Dacă nu știți denumirea în limba engleză a unui aliment sau fel de mâncare, puteți să folosiți un dicționar online.
5. Aveți un exemplu de video în padlet, dar video-ul vostru poate fi cât de simplu sau creativ doriți.
Mult succes!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
La finalul activității, toți elevii vor utiliza cel puțin 10 elemente de vocabular (tipuri de alimente și băuturi, feluri de mâncare) subordonate temei Food (Mâncare) în realizarea unui vlog în limba engleză în care să arate ce mănâncă într-o zi obișnuită.
La finalul activității, toți elevii vor utiliza cel puțin 5 substantive countable și uncountable (elemente de gramatică) în realizarea unui vlog în limba engleză în care să arate ce mănâncă într-o zi obișnuită.
La finalul activității, toți elevii vor utiliza limba engleză pentru a relata pe scurt și clar, cu un grad bun de corectitudine în pronunție, ce mănâncă într-o zi obișnuită, în formatul unui vlog.
La finalul activității, în urma vizionării a cel puțin 3 vloguri dintre cele postate de colegi, elevii își vor putea exprima aprecierea pentru unul sau mai multe video-uri printr-un comentariu scurt la video, în limba engleză (pe pagina padlet).
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor trebui: (1) să vizioneze exemplul de video de pe Youtube sau să se consulte cu persoane apropiate pentru a se hotărî cum vor realiza videoul. Este o bună oportunitate pentru elevi de a își demonstra creativitatea și de a se pune în valoare. (2) să își noteze acasă ce mănâncă în ziua respectivă sau a doua zi și să verifice cuvintele în dictionarul de limba engleză pentru a se asigura că vocabularul este corect. Astfel, își reamintesc vocabularul și gramatica vizată. În plus, pot conștientiza și alegerile alimentare pe care le fac și cât de sănătoase sunt ele. (3) să își formuleze și exerseze discursul în limba engleză și pronunția. Mă aștept să se înregistreze de mai multe ori pentru a obține o pronunție și o fluență cât mai bună. Este un bun exercițiu de auto-evaluare a abilităților de vorbire în limba engleză și de exersare a pronunției. (4) singuri sau cu ajutorul părinților să se filmeze prezentând în limba engleză meniul zilei.. Videoul ar putea fi unitar sau colaj din mai multe înregistrări, în funcție de cât de familiarizați sunt cu instrumentele de editare. (5) să încarce video-ul pe padlet. (6) să urmărească și videourile colegilor, în limba engleză și să lase reacții - acest exercițiu le va exersa abilitățile de receptare a mesajelor în limba engleză la nivel de înțelegere a mesajului general.
Accesări: 501
Contribuitor: Anca Iosub - Facultatea de Psihologie (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: video Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.