Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a IX-a >

Fraza condițională. If-clauses (types and uses)

Sarcina de lucru pentru elevi:

Consultă avizierul virtual al clasei de pe Padlet (este deja cunoscut), unde vei găsi enunțul temelor: exercițiu de completat propoziția, cu verbul la timpul corespunzător în funcție de tipul condiționalei; scrierea a cel putin 5 propoziții utilizând propoziția condițională; citirea unui text și găsirea propoziților condiționale și identificarea tipului de conditionale.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să explice cum se formează propozitia conditională în limba engleză (if-clause) și ce exprimă fiecare tip de condițională
Să redea sensul unui text audio în care se folosește propoziția condițională
Să utilizeze „if-clause” exprimând regretul, dorința, superstiții, adevăruri generale
Să identifice într-un text propoziția condițională
Să formeze propoziții simple utilizând if-clause

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare elev va urma pasii de mai jos: 1. Consulta avizierul virtual (este deja cunoscut: https://padlet.com/lica_andreea100/zetfx5acx989, parola: learningisfun) si citeste enuntul temelor (pe scurt: exercitiu de completat propozitia cu verbul la timpul corespunzator in functie de tipul conditionalei; scrierea a cel putin 5 propozitii utilizand propozitia conditionala; citirea unui text si găsirea propozitilor conditionale si identificarea tipului de conditionale) 2. Recapituleaza lectia predata in clasa si se familiarizeaza cu un tabel continand toate tipurile de conditionale avand si exemple (este menit sa ofere un ajutor rapid in efectuarea temei) 3. Consulta lista cu filmulete din coloana Study si urmareste fiecare filmulet pentru a intelege mai bine cum se utilizeaza fiecare tip de conditionala (acesta este un exercitiu si de ascultare a pronuntiei si de recunoastere a conditionalelor intr-un discurs audio) 4. Acceseaza linkurile din coloana Practice si rezolva exercitiile pentru fiecare tip de conditionala, iar apoi isi verifica raspunsurile chiar online pe website; 5. Rezolva prima tema care consta in completarea propozitiilor cu forma corecta a verbelor in functie de tipul conditionalelor (consulta si tabelul). 6. Rezolva a doua tema - Formuleaza 5 sau mai multe propozitii-sfaturi si foloseste diferitele tipuri de propozitii conditionale invatate (consulta materialele date si tabelul); 7. Rezolva a treia tema – Citeste textul dat si gaseste propozitiile conditionale din text si identifica tipul lor. 8. Optional 8a. Urmareste videoclipul si identifica propozitiile conditionale. 8b. Vizioneaza un film si selecteaza propozitiile conditionale si apoi formuleaza cateva propozitii conditionale in legatura cu ce s-ar fi putut intampla daca un personaj ar fi facut o alegere diferita la un moment dat. Dacă va rezolva și prima tema din coloana Optional (cea cu vizionarea unui videoclip si selectarea propozitiilor conditionale) atunci elevul va fi capabil să se concentreze și să înțeleagă limba vorbită înr-un mod mai alert și să se familiarizeze formele contrase ale verbelor, fapt des întalnit în limba engleză vorbită.


Accesări: 841

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: video Padlet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite