Sarcina de lucru pentru elevi:
Creați un avizier online utilizând aplicația Padlet, în care să răspundeți următoarelor cerințe:
1. Identificați 3 trăsături ale nuvelei, particularizate pe text.
2. Identificați mijloacele de caracterizare directă, precum și mijloacele de caracterizare indirectă ale personajului principal.
3. Menționați tipul de perspectivă narativă.
4. Argumentați că opera „Popa Tanda”, de Ioan Slavici, este o nuvelă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice 3 trăsături ale nuvelei, particularizate pe text.
Să identifice mijloacele de caracterizare directă, precum și mijloacele de caracterizare indirectă ale personajului principal.
Să menționeze tipul de perspectivă narativă.
Să argumenteze că opera „Popa Tanda” de Ioan Slavici este o nuvelă.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor accesa link-ul aplicației Padlet, se vor înregistra pe această aplicație, vor bifa opțiunea "Fă un Padlet", apoi opțiunea "Raft", creând apoi coloane în care să rezolve fiecare cerință. Elevii vor rezolva exercițiile utilizând cunoștințele însușite anterior, la ora de Limba și literatura română.
Accesări: 969
Contribuitor: Maria Diana Iovescu - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.