Sarcina de lucru pentru elevi:
La acest link veți găsi un mic joc din care trebuie sa alegeți un SINGUR răspuns din cele 4 de la FIECARE întrebare: https://create.kahoot.it/details/let-s-donglish-it/c43194fb-d58a-4a31-9582-f51bfc439a4c
Va rog să scrieți în caiet variantele pe care le considerați corecte, consultând materialele de la clasa (fise, manual, caiet de exerciții).
Jocul îl vom relua interactiv în clasa, dar pentru acest lucru va trebui sa aveți la voi telefoanele mobile.
Vă rog sa repetați cu atenție toate verbele neregulate, pentru că e posibil să aveți surpriza de a întâmpina noi verbe în jocul din clasă.
Vom face un top 3 al celor mai bune și rapide răspunsuri. Câștigătorii vor fi premiați asa cum se cuvine: de la puncte în plus la mai puține teme.
Dacă veți învăța și rezultatele vor fi bune în rândul majorității, poate vom juca de 2 ori jocul, să putem avea 6 câștigători.
Cine nu își face tema nu va premiat, deși răspunde corect în clasă. Premiat va fi următorul din clasament.
Ne vedem luni.
Mult succes si spor!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice forma greșită a verbului, deosebind-o de cea corectă
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Copii vor studia în amănunt întâi întrebările. Fiind curioși și nerăbdători la această vârstă, probabil vor face jocul fără a consulta materiale din care se lucrează la clasă. Întâmpinând dificultăți, își vor aduce materialele la îndemână. Consultându-le și lucrând apoi exercițiile pe care eu le-am considerat utile pentru dezvoltarea memoriei vizuale, vor reuși sa facă mai mult de jumătate din întrebări, ba chiar toate. La clasa doar se va fixa informația, iar spiritul competitiv ii va ambiționa sa învețe. Mi se pare utila repetarea exercițiului cu tot colectivul de elevi pentru a exista o miza, o răsplată pentru munca depusă. Dificultățile întâmpinate la clasă se pot rezolva într-un mod distractiv și interactiv. Quiz-ul îi poate ajuta să-și formeze memorie vizuală, utilizându-se o aplicație online (Kahoot) ce poate fi personalizată în funcție de dificultăți de învățare a fiecărei grupe/ clase în parte, atrăgându-le atenția prin melodii ce le sunt familiare și prin diversitatea culorilor și pozelor de la fiecare întrebare.
Accesări: 1.180
Contribuitor: Ana-Maria Badea - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VI-a Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.