Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Ştiinţe > Clasa a IX-a >

Lăcătușărie generală: Pilirea metalelor – autoevaluare/ consolidare

Sarcina de lucru pentru elevi:

La finalul capitolului despre pilirea metalelor, vă invit șă vă autoevaluați cunoștințele printr-o activitate de construire a unei hărți de sistematizare a cunoștințelor. Veți colabora la lucrul în echipă prin exprimarea unor idei, opinii, la interacțiuni verbale precum și utilizarea/ dezvoltarea unor aplicații informaționale.

Este foarte importantă asumarea inițiativei în rezolvarea problemei. Veți crea o hartă mentală pentru lecția „Pilirea materialelor”, folosind aplicația Mindmeister (sau MindMup, Miro etc.), pornind de la exemplul https://mm.tt/app/map/3384733360?t=8r10ZWJdeS

După logare, continuați schema de introducere prin accesarea add tab, fie puteți să scrieți în word la cele 3 liniuțe. Este important modul de comunicare dintre voi, pentru finalizarea rezolvării hărții conceptuale.

Exercițiul-joc are importanță atât din punct de vedere al colaborării voastre, dar și al creativității.

La finalul orei, veți susține prezentările pe echipe și vă veți autoevalua.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Identificarea scopului de utilizare a operației
Clasificarea și caracterizarea pilelor
Analiza tehnologiei de pilire interioară/ exterioară
Alegerea pilelor în funcție de suprafețele prelucrate
Stabilirea NTSM pentru utilizarea pilelor

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii își aleg echipele de lucru. Fiecare echipă se organizează astfel : cel mai rapid la scriere, cel mai rapid la găsirea informațiilor, cel care verifică, cel care susține prezentarea. Elevii vor colabora eficient, astfel că la expirarea timpului de lucru, vor susține prezentările și se vor autoevalua. Se ține cont de precizia informațiilor scrise, de design-ul ales pentru prezentare și modul de susținere. Echipele care nu au terminat vor continua acasă să finalizeze tema. Elevii vor menține spiritul de echipă, și al competiției. Aprecierile mele vor concluziona despre atingerea obiectivelor lecției.


Accesări: 379
Contribuitor: Ana Daniela Bodean - Liceul de Transporturi Auto, Drobeta-Turnu Severin (2024)

Alte activități pentru: Ştiinţe Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Miro MindMup Mindmeister

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite