Sarcina de lucru pentru elevi:
Accesați pagina kahoot.it și introduceți pinul apărut pe ecranul de proiecție și priviți cu atenție video-ul. După ce ați terminat de vizionat video-ul, răspundeți la cele 10 întrebări, alegând una din cele patru variante de răspuns. Întrebările primite vor fi puse pe baza video-ului pe care l-ați vizionat.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere formele adjectivelor posesive;
Să asocieze corect formele adjectivelor posesive cu substantivele la singular și plural, masculin și feminin;
Să precizeze numărul obiectelor posedate și al posesorilor.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev va rezolva sarcina de lucru individual, conectându-se pe platforma kahoot.it cu pinul care apare pe videoproiecție. Aceștia vor viziona la clasă un video despre adjectivele posesive in limba franceză, luând notițe și structurând informațiile. După terminarea vizionării profesorul va da click pe start, iar fiecare elev va răspunde la cele 10 întrebări, puse pe baza video-ului, alegând una din cele patru variante de răspuns. La sfârșitul fiecărui răspuns dat, elevilor li se va afișa punctajul obținut.
Accesări: 855
Contribuitor: Georgiana Cătălina Mihalcea - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: video Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.