Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a V-a >

Le verbe avoir au present/ L’article indefini

Sarcina de lucru pentru elevi:

Urmăriți scurtul filmuleț cu verbul avoir la prezent: youtube.com/watch?v=MnUWNIN3zss (o să cântăm și împreună). Puteți urmări de câte ori este nevoie.

În continuare, o să primiți un exercițiu în care trebuie să alegeți formele corecte ale verbului avoir. Îl puteți rezolva pe telefon, tabletă sau calculator:
wordwall.net/resource/15358919 (primii 10 vor fi recompensați).

Utilizând Jamboard, alcătuiți propoziții cu 4 forme ale verbului avoir la prezent, folosind si formele articolului nehotărât (se face o scurtă recapitulare), după aplicația iubita de voi: wordwall.net/resource/15359153

La final, veți partaja ecranul, fiecare, pentru a vedea și noi propozițiile pe care le-ați alcătuit. Colegii vor corecta, dacă e cazul.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să recunoască formele verbului avoir la prezent
Să folosească corect verbul avoir în situații scurte de comunicare orală
Să redacteze mesaje scurte, în scris
Să utilizeze corect formele articolului nehotărât

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii asculta cantecelul,( daca sunt in clasa, il ascultam cu totii, il si cantam impreuna.) Primesc primul exercitiu pe care incearca sa il rezolve-verific si atentia lor la ora, dar si spiritul de observatie. Primii 10 sunt recompensati, vom vedea impreuna care sunt raspunsurile corecte. Dupa care, elevii, ascultand sfaturile profesorului, vor incerca sa alcatuiasca propozitii pe Jamboard, folosind formele verbului avoir si ale articolului nehotarat (pe care si le-au amintit tot printr-un exercitiu de pe Wordwall). Cei care doresc partajeaza ecranul, citesc propozitiile; daca este cazul corectam impreuna, atat pronuntia cat si scrierea. In cele din urma, mai ascultam o data cantecelul si, 2 sau 3 elevi spun, pe rand formele corecte ale verbul avoir la prezent.


Accesări: 1.069
Contribuitor: Oana Bold - Școala George Emil Palade, Buzău (2021)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: YouTube Wordwall Jamboard

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite