Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizaţi un „avizier” virtual cu titlul ,,Cele mai frumoase orașe ale Franței’’ folosind programul Padlet. Veţi vorbi despre 6 orașe, obligatoriu 3 dintre acestea vor fi cele pe care le-am întâlnit în textul pe care l-am lucrat astăzi la clasă. Veţi scrie numele fiecăruia, veţi adăuga o imagine sub care notaţi următoarele informaţii : așezarea geografică, numărul de locuitori, locuri care merită vizitate, monumente, ceva care este reprezenativ pentru orașul respectiv.
Alegeţi-vă apoi un singur oraș, care v-a plăcut mai mult, şi utilizând
aplicaţia Wordle, realizaţi un „nor de cuvinte”, fără să adăugaţi numele orașului.
În pagina de lucru a clasei voastre din Padlet, veţi insera linkul către „avizierul”
virtual creat, precum şi pe cel către textul reorganizat despre orașul ales, astfel încât colegii care îl vor citi să descopere despre ce oraș este vorba.
Timp de lucru: 10 zile.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să aleagă, dintre toate informaţiile găsite pe internet, doar acele informații care le sunt necesare pentru a prezenta cele mai frumoase orașe ale Franței
Să prezinte unei audiențe câteva informații sintetice despre orașele alese, în franceză
Să descrie obiceiurile specifice unor locuri din Franța
Să utilizeze modalități alternative de expresie pentru descrierea unui punct de vedere
Să identifice cuvinte cheie prin reprezentarea unor informații cu ajutorul aplicaţiei Wordle
Să utilizeze vocabularul nou pentru a construi descrieri proprii ale celor mai interesante locuri de vizitat din Franța
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă realizarea unui avizier virtual cu titlul „Cele mai frumoase orașe ale Franței”, folosind Padlet. Trebuie să prezinte 6 orașe din Franța care i-au impresionat, obligatoriu 3 dintre acestea vor fi dintre cele pe care le-au întalnit în textul studiat la clasă, pentru a consolida astfel informaţiile predate anterior. Vor trece numele fiecărui oraș, o imagine sub care vor nota informaţii referitoare la: așezarea geografică, numărul de locuitori, locuri care merită vizitate, monumente, ceva care este reprezenativ pentru orașul respectiv. Elevii îşi aleg apoi un singur oraș, care le-a plăcut mai mult, şi, utilizând aplicaţia Wordle (http://www.wordle.net/), vor realiza un „nor de cuvinte”, fără să adauge numele orașului. Aceste două linkuri vor fi inserate în pagina de lucru a clasei lor, din Padlet, pentru a putea fi citite de toţi colegii şi pentru ca aceştia să ghicească despre ce oraș este vorba în „norul de cuvinte” realizat de colegi. Această temă se va realiza in perechi de câte 3 elevi, fiecare având dreptul de a-si alege 2 orașe, pe care să le reprezinte ulterior.
Accesări: 719
Contribuitor: Florentina-Ionela Cîlțea - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Wordle Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.