Sarcina de lucru pentru elevi:
Accesaţi avizierul clasei de pe Padlet (se dă linkul direct la pagină), parola: Victorianliterature, şi realizaţi un scurt referat de aproximativ o pagină, în care să analizaţi una din operele literare prezentate în decursul semestrului.
Teoretizaţi şi prezentaţi genul literar căruia îi aparţine, raportându-vă şi la contextual istoric şi social. Identificaţi, apoi, caracteristicile acestuia în opera aleasă.
Vă rog ca fiecare dintre voi să posteze referatul pe platforma clasei. Astfel, şi colegii vostri vor avea acces la referatele voastre şi vă veţi facilita reciproc procesul de învăţare, oferind feedback. Sunteţi invitaţi să oferiţi sugestii sau critici constructive în sectiunea de comentarii, pentru cel puțin două teme ale colegilor.
Referatele vor fi discutate în următoarea oră de curs.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să prezinte principalele concepte literare ale secolului 19
Să analizeze critic informațiile pe o temă dată
Să plaseze într-un context cultural mai larg informaţiile oferite în clasă
Să selecteze şi să sintetizeze informații diverse, în vederea elaborării unor lucrări coerente si concise, respectând criterii date
Să participe la discuţii libere, în engleză, oferind sugestii de îmbunătățire
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor accesa avizierul virtual al clasei, care le este deja cunoscut: (https://ro.padlet.com/), unde vor găsi suportul de curs, dar şi tema ce va reprezenta 30% din nota finală. Aceştia îşi vor alege una din operele literare discutate in decursul semestrului şi o vor analiza din punctul de vedere al genului literar caruia îi aparţine, axându-se, totodată şi pe contextul istoric şi social al acesteia. Referatul nu trebuie să aibă mai mult de o pagina, astfel, verificându-se capacitatea de sinteză. Fiecare elev are obligaţia de a-şi posta lucrarea pe avizierul clasei, pentru a sta şi la dispoziţia şi celorlalţi colegi. Astfel, elevii îşi vor putea da sfaturi şi sugestii unul altuia, facilitând, astfel, procesul de învăţare. Se încurajează colegialitatea, nu competitivitatea.
Accesări: 665
Contribuitor: Teodora Ilie - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.