Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Geografie > Clasa a IV-a >

Marile unități geografice ale României – recapitulare a unității de învățare

Sarcina de lucru pentru elevi:

Documentul colaborativ pregătit pentru voi este postat pe avizierul online al clasei: padlet.com/link_anonimizat

Sarcini de lucru:

1. Numește unitățile geografice marcate pe hartă cu numere de la 1 la 10.
2. Cu ce număr este marcată, pe hartă, unitatea geografică: a) cea mai înaltă; b) de cea mai mare întindere.
3. Numește unitatea geografică în care este situat fiecare dintre orașele: Iași, București, Timișoara, Brașov, Cluj-Napoca.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să denumească unitățile geografice majore (marcate pe hartă cu numere de la 1 la 10)
Să menționeze anumite unități geografice cu referire la înălțime, întindere
Să stabilească în ce unitate geografică este situat fiecare oraș precizat dintr-o listă dată

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor avea posibilitatea să lucreze un document colaborativ online. Va fi o hartă ce cuprinde marile unități geografice studiate în orele anterioare. (Utilizăm cea pusă la dispoziție de manualul digital de geografie.) Pentru fiecare item se completează casetele existente sub harta „mută”, cu denumirile unităților de relief studiate, cu cea mai înaltă, cea mai întinsă unitate geografică și cele în care se situează anumite orașe ale țării. Elevii apelează la noțiunile învățate în orele anterioare, le sistematizează, aleg conceptele și le dirijează. Timp de lucru: 20 de minute. Sunt antrenați toți elevii, se consolidează lucrul cu harta, se realizează în mare parte recapitularea cunoștințelor dobândite despre marile unități geografice de la noi din țară.


Accesări: 2.164
Contribuitor: Despina Pîcă - Școala Gimnazială Nr. 1, Pildești (Neamț) (2020)

Alte activități pentru: Geografie Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Padlet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite