Sarcina de lucru pentru elevi:
După ce am studiat împreună mediile de viață, vă veți împărți pe grupe pentru a recapitula mediile de viață învățate: grădina, pădurea, marea, lacul, deșertul.
Ca temă, va trebui să realizați un nor de cuvinte pe Wordle.net care să conțină animale și plante care trăiesc în mediul de viață corespunzător grupei în care vă aflați.
Materialul realizat de fiecare vă rog să îl postați pe avizierul clasei https://ro.padlet.com/alinarion04/zafajwzwr2wh, unde veți nota la comentarii îndemnuri pentru protejarea mediului înconjurător.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să recunoască caracteristicile şi importanţa mediilor de viaţă pe baza documentelor prezentate;
Să enumere plante şi animale specifice unui anumit mediu de viaţă;
Să stabilească legături în vederea realizării unor lanţuri trofice simple;
Să enunțe reguli de protejare a mediului înconjurător.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor avea la dispoziție o săptămână pentru a realiza tema: vor alege animalele și plantele corespunzătoare mediului pentru a realiza norul de cuvinte. Fiecare își va posta norul de cuvinte în avizierul clasei, unde vor adăuga comentarii și sfaturi pentru a proteja mediul înconjurător. În ora următoare, fiecare își va prezenta în față clasei munca pentru a fi apreciată de ceilalți colegi.
Accesări: 1.750
Contribuitor: Daniela Maria Arion - Școala Gimnazială Mihai Vodă, com. Mihai Viteazu (Cluj) (2020)
Alte activități pentru: Ştiinţe Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Wordle Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.