Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați, în perechi de 5 elevi, o prezentare în care să analizați din perspectivă filosofică și perspectivă psihotraumatologică „Mitul peșterii”, al lui Platon.
Pentru realizarea prezentării puteți utiliza aplicații online precum Prezi (recomandat), Sway, Glogster sau Powerpoint.
La final, trimiteți prezentarea prin e-mail, la adresa… (se dă e-mail-ul profesorului). În e-mail-ul trimis, specificați dacă sunteți de acord cu postarea acestei prezentări în avizierul virtual creat în aplicația Padlet.
De asemenea, într-un document Google, realizați o scurtă (re)povestire a mitului (de maxim o pagină).
Dacă există curiozități sau interpretări atipice, acestea pot fi enunțate în același document, urmând a fi discutate la clasă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să redea cu cuvinte proprii, pe scurt, Mitul peșterii.
Să explice semnificația mitului.
Să formuleze noi exemple din viața reală a căror interpretare se aseamănă cu semnificația Mitului peșterii.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au o lună la dispoziție să finalizeze prezentarea. Aceștia vor lucra în colaborare, în perechi de câte 5 elevi. Pentru realizarea prezentării, recomandarea profesorului este de a utiliza aplicația online Prezi, însă elevii pot opta și pentru utilizarea altor aplicații, atât online, cât și offline. Pentru realizarea unei scurte descrieri a mitului, elevii vor folosi aplicația Google Documents. Dacă elevii sunt de acord, prezentarea va fi postată ulterior și în avizierul online creat pe Padlet, unde au și aceștia acces.
Accesări: 1.021
Alte activități pentru: Filosofie Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Prezi Microsoft Sway Microsoft Powerpoint Google Docs
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.