Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Efectuați și alegeți rezultatele corecte.
2. Puneți în corespondență rezultatul obținut cu litera corespunzătoare fiecăruia.
3. Veți descoperi dacă rezolvarea este corectă.
6 A
21 : 7 + 2 x 8:4 = 7 B
8 C
8 S
39 – ( 120-108) x 5: 2= 9 I
7 H
6 N
[ 2 x ( 3 + 9 : 3 ) ] :2= 7 U
8 T
1 F
{[(2×3+4):5]x2}x0= 2 R
0 E
Rezolvare:
21 : 7 + 2 x 8:4 = 7 B
39 – ( 120-108) x 5: 2=7 I
[ 2 x ( 3 + 9 : 3 ) ] :2=6 N
{[(2×3+4):5]x2}x0=0 E
[Exercițiul se poate transpune în format digital cu ajutorul unor aplicații precum Wordwall, LearningApps, ClassTools etc.]
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Scop: Consolidarea deprinderilor de calcul oral, respectând ordinea efectuării operațiilor și regulile de folosire a parantezelor.
Elevii vor fi capabili să utilizeze cele patru operaţii matematice în exerciţiile – joc propuse pe baza cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor însuşite anterior; obiectivul va fi considerat realizat, dacă fiecare elev va efectua fără nici o greşeală exerciţiul dat.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev lucrează pe tableta/PC, individual. Confruntă rezultatele şi se alege litera corespunzătoare. Rezolvarea corectă a fiecărui exerciţiu şi alegerea corectă a literei conduce la formarea cuvântului „BINE”.
Accesări: 1.094
Alte activități pentru: Matematică Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Wordwall LearningApps Classtools
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.