Descriere:
Resursa educațională propusă este adresată elevilor claselor a VI-a și urmărește formarea competențelor de receptare a unui text literar.
Elevii, printr-un joc didactic, sunt invitați să ordoneze ideile principale ale textului narativ literar studiat, ținând cont de cronologia evenimentelor. Modalitatea de receptare a textului narativ literar, în manieră ludică, va antrena elevii în activitatea de învățare și îi va motiva să participe activ la finalizarea sarcinii trasate.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.2.. Rezumarea unor texte, cu grade diverse de dificultate
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/27128958
Accesări: 92
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 15 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.