Descriere:
Resursa educațională propusă ia forma unei activități interactive și este destinată atât elevilor, cât și cadrelor didactice de specialitate.
Prin rezolvarea corectă a sarcinii trasate, elevii vor putea asocia fiecare concept literar cu definiția aferentă. Astfel, elevii vor consolida elementele de teorie literară în vederea identificării acestora prin raportare la textul narativ studiat. Abordarea interactivă și ludică a învățării îi va motiva pe elevi să participe activ, să coreleze informaţiile asimilate în mod explicit sau implicit.
Utilitatea pentru cadrele didactice rezidă în faptul că poate fi utilizată ca exercițiu de verificare/ consolidare a noțiunilor teoretice sau ca o modalitate de evaluare formativă.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.609/5/13.12.2023
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Corelarea informaţiilor explicite şi implicite din texte literare și nonliterare, continue, discontinue și multimodale
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/37144253
Accesări: 669
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 15 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.