Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică şi ştiinţe > Biologie > Clasa a VII-a >

Organele de simț la om: Ochiul – alcătuire

Sarcina de lucru pentru elevi:

Individual, realizați o schemă ce cuprinde componentele ochiului, pe baza informațiilor prezentate la oră, utilizând aplicația Liveworksheets, în care se poate realiza cu ușurință orice fișă de lucru interactivă online. (https://www.liveworksheets.com/)

Încărcați o imagine cu ochiul în Liveworksheets, apoi marcați casetele pentru fiecare componentă, precum și răspunsurile corecte. Adăugați rolul/ funcțiile, pentru fiecare element, ca listă drop-down.

La final, încărcați linkul la schema realizată în secțiunea de Teme din Google Classroom.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

O1: Să recunoască elementele structurale ale globului ocular cu ajutorul planșelor si mulajelor, cu identificarea corectă a cel puțin două componente.
O2: Sa identifice glandele anexe ale ochiului pe baza mulajului.
O3: Să enumere cele două zone ale retinei si rolurile acestora, cu ajutorul planșelor și mulajelor prezentate.
O4: Sa descrie procesul de acomodare a ochiului, pe baza videoclipurilor și simulărilor vizualizate anterior la oră.
O5: Sa argumenteze importanța ochiului și a rolului esențial pe care îl îndeplinește.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Pentru a putea rezolva tema, elevii ar trebui să recapituleze individual sau împreună lecția predată la clasă și să consulte notițele luate în timpul orei. Realizează în aplicația Liveworksheets fișă interactivă. Pe baza unei planșe încărcată ca background, adaugă casete de text, distincte, corespunzând fiecărei componente. Odată terminate, fiecare elev va încărca linkul la schema realizată în secțiunea de Teme din Google Classroom. În cadrul următoarei ore de Biologie, profesorul discuta 2-3 exemple de teme realizate de elevi, semnalând eventualele greșeli. Durata aproximativă de lucru este estimată la maximum 1 oră.


Accesări: 502
Contribuitor: Iuliana-Valentina Belciuganu - Facultatea de Biologie (2020)

Alte activități pentru: Biologie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Liveworksheets

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite