Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Istorie > Clasa a VII-a >

Perioada interbelică: o lume în schimbare. Femeia în viața publică

Sarcina de lucru pentru elevi:

Tema ta pentru acasă presupune parcurgerea următorilor pași:

1. Caută pe Internet o imagine sugestivă care să reflecte emanciparea femeii în perioada interbelică;

2. Accesează link-ul https://padlet.com/mateivio31/z0saygisignr3uk4 și utlizează parola ”interbelic” pentru a putea intra în aplicație;

3. Postează în secțiunea „Emanciparea femeilor în imagini” imaginea pe care ai găsit-o;

4. Menționează, în câmpul în care ai postat imaginea, aspectul specific emancipării femeilor reflectat în această imagine (exemplu: atitudine, vestimentație, înfățișare, mesaj etc.)

5. La finalul editării, menționează numele tău în paranteză.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice în mediul virtual imagini care reflectă emanciparea femeilor în perioada interbelică;
Să exemplifice aspecte care vizează emanciparea femeilor în perioada interbelică;
Să se raporteze critic la imaginile din mediul virtual care reflectă emanciparea femeilor perioada interbelică.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor căuta pe Internet imagini sugestive care să reflecte emanciparea femeii în perioada interbelică. Fiecare elev va selecta câte o imagine și o va posta în secțiunea ”Emanciparea femeilor în imagini” după accesarea link-ului dat, în avizierul padlet dedicat. Imaginea va fi însoțită de câteva cuvinte explicative privind aspectul specific emancipării femeii reflectat în imagine (exemplu: atitudine, vestimentație, înfățișare, mesaj etc). La finalul editării, fiecare elev își trece numele în paranteză. În ora următoare, se discută frontal și se structurează cele mai importante aspecte.


Accesări: 1.278
Contribuitor: Violeta-Natalia Matei - Liceul cu Program Sportiv Petrache Trișcu, Craiova (Dolj) (2021)

Alte activități pentru: Istorie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Search

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite