Sarcina de lucru pentru elevi:
În urma celor predate în clasă, utilizați aplicația Padlet, unde creați un avizier în care veți vorbi despre tipul de personalitate pe care considerați că o aveți.
Apoi accesați platforma www.16personalities.com și faceți testul de personalitate.
La sfârșit, completați în avizier tipul de personalitate reieșit în urma testului.
Reflectați asupra rezultatului, iar la următoarea lecție vom vorbi despre diferențele dintre tipul de personalitate pe care credeți că o aveți și tipul de personalitate reieșită în urma testului.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să descrie caracteristicile tipurilor de personalitate.
Să prezinte, pe larg, propriul tip de personalitate reieșit în urma unui test, utilizând corect concepte științifice/ vocabular adecvat.
Să argumenteze propriul punct de vedere privind testele de personalitate.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă completarea unui chestionar de personalitate. Durata aproximativă de completare a chestionarului de personalitate este de 12 minute. Elevii trebuie să reflecteze asupra tipului de personalitate pe care consideră că o au și tipul de personalitate reieșită în urma testului, ca mai apoi să putem avea o dezbatere în clasă pe această temă. Vor folosi aplicația Padlet pentru a nota ideile si rezultatul reieșit în urma testului. Linkurile la propriile pagini vor fi inserate în pagina de lucru a clasei lor (tot o pagină Padlet), pentru a putea fi citite de toţi colegii.
Accesări: 997
Contribuitor: Mădălina-Ionela Ciu - Facultatea de Psihologie (2018)
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: simulări Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.