Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii își vor alege una dintre poeziile discutate și comentate la clasă (poeziile sunt în limba engleză, însă comentarea lor se va face în română de către profesor) și vor avea ca temă de realizat următoarele:
Folosind aplicația Padlet (care se va face cunoscută de către profesor, acesta postând link-ul aplicației pe grupul clasei – https://padlet.com/dashboard) să realizeze o prezentare interactivă care să cuprindă:
1) o traducere filologică a poeziei (elevii nu vor face o traducere cu rimă sau ritm, ci doar o traducere brută, astfel încât să înțeleagă mesajul poeziei)
2) vor atașa un audio în care vor recita poezia în engleză
3) după ce vor realiza traducerea, vor compune un referat despre aceasta în care vor integra informațiile de la curs, dar și propriile interpretări sau viziuni ale criticilor.
4) prezentarea realizată în acest program va fi trimisă profesorului prin email până la termenul limită.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să redea mesajul unei poezii, în limba română
Să descopere, traducând, cuvinte cheie, concepte poetice, integrându-le într-o imagine de ansamblu
Să pronunțe corect în limba engleză
Să realizeze un scurt referat în care să utilizeze cele discutate: poezii comentate, concepte poetice/ teme/ motive explicate
Să mijloace tehnice (aplicații, programe etc.) pentru a își îmbunătăți nivelul de limba engleză
Să explice ce presupune poezia modernă americană în ceea ce privește stilul, imaginile folosite, scopul acesteia, mesajul pentru cititor
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Modul de lucru: 1) Elevii vor lucra acasă individual pentru acest proiect , care va fi notat de către profesor. 2) Elevii vor folosi diversele moduri de prezentare oferite de aplicație, astfel încât proiectul să iasă căt mai original și cât mai interactiv (pot folosi formatul wall din padlet pentru traducerea filologică, iar formatul stream line pentru referat). De asemenea, pot să aleagă din multitudinea de background-uri oferite de aplicație pentru a face proiectul cât mai atractiv, dar pot atașa și ei la rândul lor imagini semnificative în legătură cu poezia (simboluri recurente care apar în poezie, imagini cu autorul etc.) 3) Elevii vor folosi pentru traducere și alte programe, spre exemplu cambridge dictionary (https://dictionary.cambridge.org/ ) , google translate (https://translate.google.com/), programe de corectare automată a gramaticii, a scrierii etc. 4) Toate sursele de inspirație vor fi trecute la bibliografie. 5) Atașamentul audio trebuie încărcat din calculator și trebuie să fie clar, coerent, astfel încât profesorul să înțeleagă și să noteze. 6) Proiectul trimis prin email trebuie să îndeplinească toate cerințele și să fie trimis până la data termenului limită.
Accesări: 940
Contribuitor: ANDREEA-ALEXANDRA DRAGOȘ - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Translate dicționare online
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.