Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba germană > Clasa a VI-a >

Prepozițiile bicazuale și verbele-pereche

Sarcina de lucru pentru elevi:

Intrați pe avizierul virtual al clasei  (https://padlet.com/alexandrescu_beatrice/v4hsrjtiw07a) și rezolvați tema afișată pe acesta, urmărind și respectând pașii indicați.

Text pe avizier: „Bună! Aceasta este Ioana. Îi place să meargă pe bicicletă, iar astăzi ar dori să îi descrie prietenului ei camera într-o scrisoare. Ai putea să o ajuți? Crede că cinci propoziții sunt suficiente. Ai învățat astăzi câteva verbe și prepoziții; folosește-le.”

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să formuleze propoziții în care există un verb din categoria verbelor-pereche în limba germană
Să construiască (în scris) propoziții cu prepozițiile bicazuale din limba germană

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

1) Accesează avizierul virtual al clasei disponibil la adresa https://padlet.com/alexandrescu_beatrice/v4hsrjtiw07a și citește enunțul temei pentru acasă (Bună! Aceasta este Ioana. Îi place să meargă pe bicicletă, iar astăzi ar dori să îi descrie prietenului ei camera într-o scrisoare. Ai putea să o ajuți? Crede că cinci propoziții sunt suficiente. Ai învățat astăzi câteva verbe și prepoziții; folosește-le.), respectiv exemplul oferit. Dacă sunt cuvinte necunoscute, le caută în dicționarul recomandat la clasă (Dicţionar german-român/român-german pentru toţi (50.000 de cuvinte şi expresii). Autor: Ioan Lazarescu). 2) Recapitulează lecția predată în clasă și exemplele formulate care conțin verbele-pereche, respectiv prepozițiile bicazuale. 3) Analizează imaginea care trebuie descrisă folosind verbele-pereche și prepozițiile bicazuale și caută în dicționarul recomandat la clasă substantivele necesare pentru a descrie camera, dacă acestea sunt necunoscute. 4) Formulează cinci propoziții în care folosește verbele-pereche și prepozițiile bicazuale. 5) Completează formularul disponibil la adresa https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaBMBaPa-YDOeuoQ9bg2boaHjSSxx2ZCe0hKuzlsw4dwerhg/viewform?c=0&w=1, răspunzând la întrebările ,,Cum te numești?", ,,Cum ai descris camera Ioanei?".


Accesări: 1.772
Contribuitor: Beatrice-Maria Alexandrescu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba germană Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Forms dicționare online

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite