Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba germană > Clasa a VI-a >

Prepozițiile bicazuale și verbele-pereche

Sarcina de lucru pentru elevi:

Intrați pe avizierul virtual al clasei  (https://padlet.com/alexandrescu_beatrice/v4hsrjtiw07a) și rezolvați tema afișată pe acesta, urmărind și respectând pașii indicați.

Text pe avizier: „Bună! Aceasta este Ioana. Îi place să meargă pe bicicletă, iar astăzi ar dori să îi descrie prietenului ei camera într-o scrisoare. Ai putea să o ajuți? Crede că cinci propoziții sunt suficiente. Ai învățat astăzi câteva verbe și prepoziții; folosește-le.”

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să formuleze propoziții în care există un verb din categoria verbelor-pereche în limba germană
Să construiască (în scris) propoziții cu prepozițiile bicazuale din limba germană

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

1) Accesează avizierul virtual al clasei disponibil la adresa https://padlet.com/alexandrescu_beatrice/v4hsrjtiw07a și citește enunțul temei pentru acasă (Bună! Aceasta este Ioana. Îi place să meargă pe bicicletă, iar astăzi ar dori să îi descrie prietenului ei camera într-o scrisoare. Ai putea să o ajuți? Crede că cinci propoziții sunt suficiente. Ai învățat astăzi câteva verbe și prepoziții; folosește-le.), respectiv exemplul oferit. Dacă sunt cuvinte necunoscute, le caută în dicționarul recomandat la clasă (Dicţionar german-român/român-german pentru toţi (50.000 de cuvinte şi expresii). Autor: Ioan Lazarescu). 2) Recapitulează lecția predată în clasă și exemplele formulate care conțin verbele-pereche, respectiv prepozițiile bicazuale. 3) Analizează imaginea care trebuie descrisă folosind verbele-pereche și prepozițiile bicazuale și caută în dicționarul recomandat la clasă substantivele necesare pentru a descrie camera, dacă acestea sunt necunoscute. 4) Formulează cinci propoziții în care folosește verbele-pereche și prepozițiile bicazuale. 5) Completează formularul disponibil la adresa https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaBMBaPa-YDOeuoQ9bg2boaHjSSxx2ZCe0hKuzlsw4dwerhg/viewform?c=0&w=1, răspunzând la întrebările ,,Cum te numești?", ,,Cum ai descris camera Ioanei?".


Accesări: 1.074
Contribuitor: Beatrice-Maria Alexandrescu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba germană Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Forms dicționare online

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite