Sarcina de lucru pentru elevi:
Vă așteaptă cineva acasă pentru a vă ajuta să exersați ce ați învățat astăzi despre Present Continuous. Minionii amuzanți abia așteaptă să vă povestească ce activități au ei în decursul unei zile. Tot ce trebuie să faceți e să intrați pe peretele clasei (realizat în Padlet) și să accesați Homework: Presentation (parola este Tema1). Acolo îi veți găsi pe Stuart, Kevin și Bob. Sunt zece imagini cu ei, în care fiecare face câte o activitate diferită. Întrebarea este: Ce face fiecare în acest moment?
După ce aflați ce face fiecare și răspundeți la întrebări, Bob are o curiozitate: Voi ce faceți în acest moment? Scrieți un text scurt în care să-i povestiți lui Bob activitățile voastre.
Tot Bob are și un mic sfat pentru voi. Dacă nu știți unele cuvinte în limba engleză, puteți consulta un dicționar. Cel propus de el este Lexica Kid, însă puteți folosi și altele, cum ar fi Google Translate (https://translate.google.com). La rubrica Tips and Tricks, puteți scrie și voi sugestiile voastre.
De asemenea, aveți posibilitatea de a aprecia activitățile care vi se pare interesante prin acordarea unei inimioare în dreptul fiecăreia.
Pentru a răspunde la întrebări și a împărtăși cu ceilalți ce activități faceți voi, trebuie să accesați Homework: Writing, cel de-al doilea perete. (parola este Tema11)
Acolo veți găsi și răspunsul meu, dar peretele așteaptă să fie umplut cu activitățile minionilor și ale voastre, bineînțeles. Și aici aveți posibilitatea de a acorda inimioare activităților și răspunsurilor care vi se par interesante.
Have fun!
Perete 1: Homework Presentation ( parola: tema1)
https://padlet.com/dumitrache_ana_maria/tdpv1x0w0mz4
Perete 2: Homework writing (parola: Tema11)
https://padlet.com/dumitrache_ana_maria/5bouaatjfxr3
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să construiască propoziții simple folosind timpul Present Continous.
Să folosească dicționarul pentru a afla sensul (corect) al cât mai multor cuvinte noi.
Să formuleze un răspuns clar și concis, în limba engleză, la întrebările propuse.
Să povestească, în limba engleză, cum decurge o zi din viața lor, folosind structura gramaticală învățată (prezentul continuu).
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
În primul rând, sper ca elevii care nu își mai amintesc sau nu sunt siguri cum se formează timpul Present Continuous să verfice lecția predată în clasă înainte de a începe rezolvarea propriu-zisă a temei. Mă aștept ca răspunsurile lor să fie clare, pentru că și imaginile sunt clare și ușor de înțeles. Sper să nu fie totuși foarte scurte și să existe și câteva detalii, de exemplu: Bob gătește. (Bob gătește prăjituri), întrucât imaginile alese sunt expresive. Exercițiul le va forma și deprinderea de a apela la un dicționar pentru a căuta cuvintele noi, pe care va trebui să le folosească pentru a descrie activitățile proprii - nu neapărat la activitățile minionilor, unde verbele sunt ușoare (a mânca, a dormi, a găti, etc.). Dacă, uitându-se la imagine, copiii nu știu verbul a mânca, spre exemplu, sunt încurajați să îl caute în dicționar, mai apoi să îl pună la timpul Present Continous. În felul acesta, pe lângă un exercițiu de gramatică, ei își vor îmbogăți și testa și vocabularul. În cazul în care ei deja știu acest verb, și-l vor aminti și folosi în mod corect. Mă aștept să își folosească imaginația și să dea niște răspunsuri originale, nu de genul „dorm” (din nou, sper să apeleze la un dicționar- Dorm în patul cel mai mare/ Dorm cu bunica mea și cu ursulețul Teddy etc.). Sper să își citească unii altora răspunsurile pentru a afla cuvinte noi. Tocmai în acest scop am și pus opțiunea de a acorda inimioară răspunsurilor preferate. Nu în ultimul rând, sper să se distreze și să își folosească creativitatea jucându-se, să nu devină o corvoadă și un stres această temă. Tocmai din acest motiv am și ales niște imagini drăguțe și niște personaje extrem de iubite și amuzante.
Accesări: 1.004
Contribuitor: Ana-Maria Dumitrache - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a III-a Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Translate
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.