Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a V-a >

Present Simple vs Present Continuous

Autor: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a cincea, susținând procesul de învățare-evaluare ale celor două tipuri de prezent prevăzute în programa școlară. Exercițiul de discriminare are la bază enunțuri construite cu timpurile respective cu subiecte/ persoane diferite și cu forme diferite: afirmativ, negativ, interogativ. Poate fi efectuat individual sau în perechi/ grupe de elevi și are ca scop exersarea capacității perceptive, de discriminare a formelor verbale.

Un asemenea exercițiu stimulează gândirea critică și schimbul cognitiv pentru că elevii încearcă să-(și) argumenteze alegerea făcută.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise simple
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise simple


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/13423006
Accesări: 232

Propunător: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)
Data validării: 8 iulie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite