Descriere:
Resursa se adresează elevilor de clasa a cincea, susținând procesul de învățare-evaluare ale celor două tipuri de prezent prevăzute în programa școlară. Exercițiul de discriminare are la bază enunțuri construite cu timpurile respective cu subiecte/ persoane diferite și cu forme diferite: afirmativ, negativ, interogativ. Poate fi efectuat individual sau în perechi/ grupe de elevi și are ca scop exersarea capacității perceptive, de discriminare a formelor verbale.
Un asemenea exercițiu stimulează gândirea critică și schimbul cognitiv pentru că elevii încearcă să-(și) argumenteze alegerea făcută.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise simple
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise simple
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/13423006
Accesări: 370
Propunător: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)
Data validării: 8 iulie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.