Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizaţi, individual, un exemplu concret cu o problemă rezolvată (din viaţa de zi cu zi sau imaginată), în care să identificaţi etapele rezolvării de probleme.
Realizaţi apoi un nor de cuvinte pentru fiecare etapâ, urmând să rearanjaţi în ordine logică definiţiile. Se va folosi aplicaţia Worditout (https://worditout.com/).
Timp de lucru: o jumătate de oră
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere cel putin trei etape ale rezolvării de probleme;
Să identifice cel puţin două etapele ale rezolvării de probleme dintr-un caz concret;
Să explice, în cel putin trei propoziţii, cel puţin două etape ale rezolvării de probleme.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev va rezolva tema individual, pornind de la citirea etapelor rezolvării de probleme din manualul aferent clasei. Aceştia se vor gândi la un eventual exemplu de problemă, care să surprindă etapele citite, pe care îl vor nota şi transmite profesorului după terminarea sarcinii. Vor realiza un nor de cuvinte (folosind aplicaţia Worditout) pentru fiecare dintre cele patru etape (reformularea sau simplificarea problemei, avansarea ipotezelor, testarea ipotezelor, verificarea) şi vor rearanja cuvintele într-o formă logică, reconstruind astfel definiţia din manual.
Accesări: 990
Contribuitor: Luiza-Maria Petcu - Facultatea de Psihologie (2018)
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: WordItOut
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.