Sarcina de lucru pentru elevi:
Cu ajutorul platformei Picker Wheel (https://pickerwheel.com) vom crea 3 grupe (nr. 1-10 prima echipă, nr. 11-20 a doua echipă, nr. 21-30 a treia echipă). Prima echipă va avea ca temă Gândirea, a doua echipă Memoria, iar cea de-a treia echipă Imaginația.
Fiecare echipă se va consulta și va realiza, folosind Kahoot! sau Quizizz sau Quizlet, un set de 10 întrebări grilă în legătură cu tema primită, fiecare grilă având câte 4 variante de răspuns.
Întrebările vor trebui să acopere întregul capitol alocat lecției, ținându-se cont de următoarele: definiția conceptului, evidențierea caracteristicilor, identificarea operațiilor gândirii, recunoașterea laturilor gândirii, identificarea formelor și fazelor memoriei, evidențierea factorilor și legilor memoriei, recunoașterea formelor imaginației și a procedeelor imaginative, în funcție de cele două criterii etc.
Grilele vor fi adresate colegilor din echipele adverse, care se vor înregistra, în momentul prezentării, cu numărul alocat de Picker Wheel.
Pentru realizarea acestei temei, veți folosi manualul.
Timp de lucru: 50 de minute
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să explice succint, cu cuvinte proprii, procesele psihice superioare cognitive ș diferențele dintre acestea
Să enumere caracteristici ale proceselor psihice cognitive superioare
Să identifice operațiile gândirii
Să enumere formele si fazele memoriei
Să enumere factorii si legile memoriei
Să recunoască procedeele imaginative și formele imaginației
Să explice modul in care funcționează si interrelationează procesele psihice superioare
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au de creat, în echipă, o serie de 10 întrebări grilă cu ajutorul platformei Kahoot!, despre procesele psihice cognitive superioare alocate fiecărui grup. Întrebările vor avea patru variante de răspuns și vor trebui sa acopere întregul capitol din manual alocat gândirii, memoriei și respectiv imaginației, ținându-se cont de următoarele: definiția conceptului, evidențierea caracteristicilor, identificarea operațiilor gândirii, recunoașterea laturilor gândirii, identificarea formelor și fazelor memoriei, evidențierea factorilor și legilor memoriei, recunoașterea formelor imaginației și a procedeelor imaginative, în funcție de cele două criterii etc. Kahoot-ul va fi prezentat la oră, iar celelalte două echipe vor răspunde la întrebările pregătite de colegi, înregistrându-se cu numărul alocat de Picker Wheel.
Accesări: 465
Contribuitor: Elena Voicu - Facultatea de Psihologie (2024)
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Quizlet Quizizz Plickers Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.