Sarcina de lucru pentru elevi:
Vizionați cu atenție secvențele din film (Pirații din Caraibe) și încercați (în echipă) să explicați ce i-a determinat pe căpitanul Jack Sparrow și pe Will Turner să plece în aventură. (Se va urmări definirea motivației și tipurile de motivație.)
Vizionați cu atenție videoclip-ul prezentat (youtube.com/watch?v=mLXpJmtzqTI), inserați cod-ul de pe ecran în aplicația Kahoot și haideți să vedem ce nevoi de bază considerați că sunt în piramida lui Maslow.
Folosind aplicația Moovly, creați 2 contexte în care să evidențiați motivația intrinsecă și cea extrinsecă. Încărcați pe aplicația Google Drive, în folderul materiei, videoclip-urile realizate (aveți libertate totală în a vă alege modul de rezolvare, tipul de exemple). În cazul în care ora se va termina, puteți termina activitatea acasă.
Pentru încărcarea videoclip-urilor, veți primi un punct bonus la portofoliul final.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să ofere cel puțin o definiție pentru motivație, conform caracteristicilor acesteia.
Să clasifice cele 5 nevoi umane principale, conform Piramidei lui Maslow.
Să ilustreze motivația intrinsecă și cea extrinsecă, conform caracteristicilor acestora.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor viziona cu atenție câteva secvențe din filmul „Pirații din Caraibe” și vor încerca să definească motivația și tipurile de motivație în grupuri de 4-5 elevi. Definițiile vor fi spuse de către reprezentantul fiecărei echipe. Apoi, elevii vor viziona următorul videoclip (explicațiile de după fiecare secvență vor fi vizionate după terminarea activității): https://www.youtube.com/watch?v=mLXpJmtzqTI . Urmează deschiderea aplicației Kahoot, elevii vor insera cod-ul și vor încerca să răspundă la întrebările pe baza filmulețului și vor încerva să identifice nevoile de bază din piramida lui Maslow. Folosind aplicația Moovly, elevii vor crea 2 contexte în care să evidențieze motivația intrinsecă și cea extrinsecă. Vor încărca pe aplicația Google Drive, în folderul materiei, videoclip-urile realizate ( au libertate totală în a-și alege modul de rezolvare, tipul de exemple). În cazul în care ora se va termina, elevii pot termina activitatea acasă. Pentru încărcarea videoclip-urilor, vor primi un punct bonus la portofoliul final.
Accesări: 425
Contribuitor: Georgiana Gheorghe - Facultatea de Psihologie (2023)
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: YouTube video Moovly
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.