Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii se vor grupa în două echipe, iar fiecărei echipe îi va fi atribuită una din sarcinile referitoare la erorile de măsurare:
1. Realizați o comparație între tipurile de erori: Eroarea absolută (ΔX) și Eroarea relativă (ε).
2. Identificați sursele de erori și mărimile de influență dintr-un proces de măsurare
Folosind aplicația Padlet (se dă linkul la pagina creată special), vă rog să rezolvați sarcinile de lucru referitoare la “erorile de măsurare”, prin realizarea unui avizier virtual și adaugarea unei imagini sugestive a folosirii unor instrumente de măsură sau un clip video reprezentativ.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
ldentificarea cauzelor apariţiei erorilor în procesul de măsurare
Determinarea erorilor în procesul de măsurare, calcul procentual
Utilizarea corectă a vocabularului de specialitate în procesul de comunicare la locul de muncă
Comunicarea rezultatelor activitaţilor desfăşurate
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă realizarea avizierului online “Erori de măsurare. Ce fel de erori pot surveni în timpul folosirii unor instrumente de măsură?” folosind avizierul creat de profesor în aplicația Padlet. Elevii vor rezolva sarcinile de lucru referitoare la “erorile de măsurare”, prin realizarea unui avizier virtual propriu și adăugarea unei imagini sugestive a folosirii unor instrumente de măsură sau un clip video reprezentativ.
Accesări: 1.358
Alte activități pentru: Ştiinţe Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.