Descriere:
Exercițiul se adresează elevilor de clasa a VIII-a, având ca obiectiv recunoașterea realizărilor propoziționale ale părților de propoziție: atribut, complement direct, complement indirect, complement propozițional. De asemenea, are o componentă ludică, deoarece elevii obțin o imagine îndrăgită odată cu rezolvarea acestui puzzle educativ.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.683/I/5/02.02.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 1. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în diferite situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/18132227
Accesări: 1.566
Propunător: Costina-Florentina Creiţă - Colegiul Național Mihai Eminescu, Iași (Iaşi)
Data validării: 12 martie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.